Poznaj nasz system stworzony z myślą o zaspokojeniu potrzeb placówek oświatowo-kulturalnych. eMOK w swojej pierwszej wersji został zaprojektowany dla Domu Kultury, ale szybko okazało się, że wiele jego funkcji doskonale sprawdza się także w takich miejscach jak szkoły językowe, szkoły muzyczne czy na specjalistycznych szkoleniach.
System składa się z dwóch części. Pierwsza to panel administracyjny, który obsługujesz za pomocą przeglądarki internetowej. Jest to Twoje centrum zarządzania, w którym masz dostęp do listy uczestników kursów, umów z nimi zawartych, statusu płatności wprowadzanego przez księgowość, frekwencji i wielu innych funkcji.
Drugą częścią systemu jest aplikacja mobilna przeznaczona dla nauczycieli. Umożliwia ona podgląd najbliższych zajęć, w tym informacji o grupach, przedmiotach oraz lokalizacjach filii placówki.
To bardzo proste! Jedyne czego potrzebujesz to stabilnego dostępu do internetu w swojej placówce. Resztą zajmiemy się my.
Wiemy, że szybkość i stabilność łącza internetowego potrafi być czasem problemem. Dlatego wykonamy dla Ciebie pomiary i testy, a następnie zaproponujemy rozwiązanie, które umożliwi działanie systemu w placówce.
Nadrzędnym celem naszej aplikacji jest wspieranie Cię w zarządzaniu Twoją placówką. Oferowane przez nas rozwiązanie zostało stworzone z myślą o optymalizacji pracy, co pozwoli Ci zaoszczędzić cenny czas. Jako nauczyciel doskonale wiesz, że w pracy z uczniami jest mnóstwo ciekawszych rzeczy do zrobienia niż wypełnianie stosów dokumentów.
Moduł Kasa pozwala na zainstalowanie w Twojej placówce specjalnego komputera All-In-One z ekranem dotykowym. Dzięki podłączeniu do niego drukarki fiskalnej wszystkie sprzedawane przez Ciebie usługi od razu będę rejestrowane w systemie i zostaną opatrzone paragonem.
Moduł Raportów w panelu aplikacji umożliwia szczegółowe generowanie raportów na podstawie danych zebranych w systemie. Dzięki temu możesz wygenerować na przykład raport frekwencji dla konkretnej grupy w wybranym przez siebie okresie.
Moduł Promocja umożliwia znaczne rozszerzenie funkcjonalności aplikacji mobilnej. Dzięki niemu aplikacja staje się użyteczna nie tylko dla nauczycieli, ale również dla uczniów i potencjalnych klientów placówki. Możesz za jej pomocą informować o zbliżających się imprezach, wydarzeniach, a także aktualnych promocjach.
Moduł daje możliwość druku biletów na wydarzenia, które w systemie oznaczone są jako „biletowane”. Wraz z tym rozszerzeniem do placówki trafia drukarka termiczna, która odpowidzialna jest za fizyczny druk biletów. Wraz z nią dołączamy specjalny papier termiczny umożliwiający druk.
Ten moduł daje możliwość zarezerowania miejsca na wydarzenie cykliczne lub jednorazowe. Uczestnicy już w momencie przeglądania dostępnych wydarzeń widzą ile miejsc zostało zarezerwowanych, a ile jeszcze jest wolnych. Ponadto istnieje możliwość uruchomienia listy rezerowej, na którą trafią wszyscy uczestnicy zapisani po osiągnięciu limitu miejsc.
884 200 974 (Marek Gallus)
office@digitalberry.pl