Logo_emok
Prosty i wygodny w użyciu.
Tablet ze zrzutem ekranu aplikacji E-MOK
Smartfon ze zrzutem ekranu aplikacji E-MOK
Tablet i smartfon z otwartą aplikacją E-MOK oraz laptop z otwartym panelem administracyjnym E-MOK
Nowoczesne rozwiązanie dla Twojej placówki.
  • Wszyscy uczestnicy zajęć w jednym systemie.
  • Monitorowanie statusu płatności.
  • Dziennik obecności jako wygodna aplikacja tabletowa.



Czym jest e-MOK

Poznaj nasz system stworzony z myślą o zaspokojeniu potrzeb placówek oświatowo-kulturalnych. eMOK w swojej pierwszej wersji został zaprojektowany dla Domu Kultury, ale szybko okazało się, że wiele jego funkcji doskonale sprawdza się także w takich miejscach jak szkoły językowe, szkoły muzyczne czy na specjalistycznych szkoleniach.

 

System składa się z dwóch części. Pierwsza to panel administracyjny, który obsługujesz za pomocą przeglądarki internetowej. Jest to Twoje centrum zarządzania, w którym masz dostęp do listy uczestników kursów, umów z nimi zawartych, statusu płatności wprowadzanego przez księgowość, frekwencji i wielu innych funkcji.

 

Drugą częścią systemu jest aplikacja mobilna przeznaczona dla nauczycieli. Umożliwia ona podgląd najbliższych zajęć, w tym informacji o grupach, przedmiotach oraz lokalizacjach filii placówki.

3in1
Teacher_no_bg_1
Jak to działa?

To bardzo proste! Jedyne czego potrzebujesz to stabilnego dostępu do internetu w swojej placówce. Resztą zajmiemy się my.

  • Zainstalujemy system.
  • Przeprowadzimy szkolenie
  • Odpowiemy na wszystkie pytania.
  • Pomożemy w wstępnej konfiguracji.

Wiemy, że szybkość i stabilność łącza internetowego potrafi być czasem problemem. Dlatego wykonamy dla Ciebie pomiary i testy, a następnie zaproponujemy rozwiązanie, które umożliwi działanie systemu w placówce.

Ale czy to dla mnie?

Nadrzędnym celem naszej aplikacji jest wspieranie Cię w zarządzaniu Twoją placówką. Oferowane przez nas rozwiązanie zostało stworzone z myślą o optymalizacji pracy, co pozwoli Ci zaoszczędzić cenny czas. Jako nauczyciel doskonale wiesz, że w pracy z uczniami jest mnóstwo ciekawszych rzeczy do zrobienia niż wypełnianie stosów dokumentów.

Work_time Work_time
Moduły dodatkowe
Kasa
Module_foto

Moduł Kasa pozwala na zainstalowanie w Twojej placówce specjalnego komputera All-In-One z ekranem dotykowym. Dzięki podłączeniu do niego drukarki fiskalnej wszystkie sprzedawane przez Ciebie usługi od razu będę rejestrowane w systemie i zostaną opatrzone paragonem.

Raporty
Module_foto

Moduł Raportów w panelu aplikacji umożliwia szczegółowe generowanie raportów na podstawie danych zebranych w systemie. Dzięki temu możesz wygenerować na przykład raport frekwencji dla konkretnej grupy w wybranym przez siebie okresie.    

Promocja
Module_foto

Moduł Promocja umożliwia znaczne rozszerzenie funkcjonalności aplikacji mobilnej. Dzięki niemu aplikacja staje się użyteczna nie tylko dla nauczycieli, ale również dla uczniów i potencjalnych klientów placówki. Możesz za jej pomocą informować o zbliżających się imprezach, wydarzeniach, a także aktualnych promocjach.

Bilety
Module_foto

Moduł daje możliwość druku biletów na wydarzenia, które w systemie oznaczone są jako „biletowane”. Wraz z tym rozszerzeniem do placówki trafia drukarka termiczna, która odpowidzialna jest za fizyczny druk biletów. Wraz z nią dołączamy specjalny papier termiczny umożliwiający druk.

Rezerwacje
Module_foto

Ten moduł daje możliwość zarezerowania miejsca na wydarzenie cykliczne lub jednorazowe. Uczestnicy już w momencie przeglądania dostępnych wydarzeń widzą ile miejsc zostało zarezerwowanych, a ile jeszcze jest wolnych. Ponadto istnieje możliwość uruchomienia listy rezerowej, na którą trafią wszyscy uczestnicy zapisani po osiągnięciu limitu miejsc.

Kontakt
tel.:

   884 200 974 (Marek Gallus)

e-mail:

   office@digitalberry.pl